MIRACULUM ALKOTÓTÉR - INFORMÁCIÓK ÉS JELENTKEZÉS

"Az ember, aki a kezével dolgozik, munkás; az ember, aki a kezével és az agyával dolgozik, mester; de az ember, aki a kezével, az agyával és a szívével dolgozik, művész. " ― Louis Nizer

Az Everness Fesztivál igyekszik méltó teret biztosítani a művészi önkifejezésnek, a kreatív alkotásnak, a színeknek és formáknak. A Miraculum Alkotótér teremti meg a lehetőséget a fesztivállátogatók számára, hogy gyakorlati, tevékeny alkotással éljék meg a teremtés örömeit; és már gyakorló kézművesek portékái között találják meg apró ajándékaikat maguknak és szeretteiknek.

 

Ebbe a térbe várjuk szeretettel olyan kézműves szolgáltató partnereinket, akik saját termékeik, alkotásaik bemutatása, árusítása mellett vállalják, hogy tevékenységükből kézműves foglalkozást, workshop-ot is tartanak vendégeinknek.



*** Az Everness Fesztivál 2023-re a kézműves jelentkezés határideje: 2023. május 31. szerda éjfél. ***

 

Dátum: 2023. június 20-26.
Kapunyitás: június 20. (kedd) 12.00 óra
Zárás: június 26. (hétfő) 12.00 óra
Építési nap: június 20. (hétfő)
Bontás: június 27. (hétfő) 12.00 órától 19:00 óráig

A helyszín pontos címe: Siocamping
8600 Sófok-Sóstó, Puszta-torony tér 1.
(http://siocamping.hu)

Várható résztvevői létszám: napi 3500- 4000 fő

Szervező: InSpiral Event Kft.
1031 Budapest, Nánási út 39.
Ügyvezető: Háger-Veress Ákos

Elérhetőségek:
E-mail: info@everness.hu
Web: www.evernessfesztival.hu
Facebook: www.facebook.com/everness

 

 

EVERNESS FESZTIVÁL 2023

KÉZMŰVES RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

 

NYITVATARTÁS

2023. június 20. (kedd) 12.00 óra és június 26. (hétfő) 12.00 óra között.
Kézműves szolgáltatói kitelepülés csak a rendezvény teljes nyitvatartási idejére lehetséges.
A rendezvény programjai és egyedi dinamikája alapján a napi nyitvatartási idő 10:00-19:00 óra között kötelező.
Ennél korábban és később (reggel 7:00 és este 23:00 óra között) is van lehetőség a nyitvatartásra, amennyiben a nyújtott szolgáltatás (pl. hangos zene) nem zavarja a vendégek nyugalmát.
 

A KÉZMŰVES KITELEPÜLÉS FELTÉTELEI

  • A fesztivál vendégei részére kézműves foglalkozás tartása, minimum napi 1 alkalommal, (vagy a tevékenységtől függően akár teljes nyitvatartási időben).
  • Kötelező nyitvatartási idő: 10.00 - 19.00 óra között (ez idő alatt több alkalommal lehet foglalkozást tartani és folyamatosan lehet kézműves terméket árusítani).
  • A kézműves foglalkozáshoz az alapanyagot a szolgáltató partner biztosítja.
  • A kézműves foglalkozások árát a Fesztivál vendégei részére a szolgáltató partner határozza meg.
  •  
  • A kézműves kitelepülés díja: a fesztivál ideje alatt forgalmazott (eladott termékekből és megtartott kézműves foglalkozásokból befolyt) teljes bruttó bevétel 20%-a, valamint 1 db szolgáltatói heti bérlet (ára: 35.000.- Ft/db).
  •  
  • A kitelepülés csak a rendezvény teljes nyitvatartási idejére lehetséges.

 

A KÉZMŰVES KITELEPÜLÉSHEZ A KÖVETKEZŐKET BIZTOSÍTJUK

  • A tevékenység végzéséhez szükséges méretű, árnyékos terület a Miraculum Alkotótér utcájában, amelyre saját eszközök, sátor, berendezés állítható.
  • A készpénzmentes fizetőrendszer használatához 1 db terminál.
  • A kézműves foglalkozásnál a vendégek leültetéséhez sörszett (sörpadok és sörasztalok - a szükséges mennyiség a jelentkezéskor egyeztetendő).
     

TEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ENGEDÉLYEK

A rendezvényre való kitelepüléshez rendelkezned kell a saját tevékenységi körödnek megfelelő, érvényes kereskedelmi, szolgáltatói engedélyekkel, illetve végzettségeket igazoló dokumentumokkal, mert azokat az illetékes hatóságok (pl. NAV, NÉBIH, Helyi önkormányzat) ellenőrizhetik.
A bejelentésköteles kereskedelmi tevékenységeket a "210/2009.(IX.29.) kormányrendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről” szóló jogszabály határozza meg.

Kereskedelmi tevékenység helyi önkormányzatnál történő bejelentése kizárólag elektronikus úton  lehetséges. 
Hivatali kapu neve és KRID azonosítója: SIOFOKHGYO 352510741
NAV Eljárási illetékhez kapcsolódó befizetések bevételi számla: HU97100320000107606400000000

Bővebb felvilágosítás: Siófok Város Önkormányzata
8600 Siófok, Fő tér 1.
Hatósági osztály: +36 84 504 120
 

ŐRZÉS, BIZTONSÁGI SZOLGÁLAT

A rendezvény teljes területét őrző-védő szolgálat biztosítja. Emellett kérjük, hogy gondoskodj értékeid, árukészleted biztonságos tárolásáról. A rendezvény területén őrizetlenül hagyott értékekért a szervezők nem vállalnak felelősséget.
 

FIZETŐRENDSZER ÉS ELSZÁMOLÁS

A rendezvényen HelloPay készpénzmentes fizetőrendszer (fesztiválkártya és POS terminál) működik, amelynek használata minden kereskedelmi tevékenységet folytató szolgáltatóra nézve kötelező.

A rendezvényen a vásárlás elektronikus utalványnak minősülő HelloPay RFID kártyával (fesztiválkártya) vagy bankkártyával  történik. Készpénz és egyéb készpénz-helyettesítő fizetési eszköz, utalvány elfogadása tilos.

A POS terminál használatáról a HelloPay Zrt. a rendezvény megkezdését megelőzően (a terminál átvételekor a helyszínen) oktatást tart a szolgáltatók számára, és folyamatos támogatást biztosít a rendezvény ideje alatt. Az oktatáson való részvétel a terminált kezelő személyzet valamennyi tagja részére kötelező.

A rendszer használati díja a bruttó bevétel 20%-a, amely automatikusan kerül levonásra a rendezvény végi elszámoláskor.
A terminálon befolyt (20%-kal csökkentett) bevétel kifizetésére a rendezvényt követő 10 napon belül kerül sor  átutalással, a szolgáltató által jelentkezésekor megadott bankszámlaszámra.

A magyarországi érvényes kereskedelmi jogszabályok betartása (pl. nyugtaadás) kötelező, ezt az illetékes hatóságok ellenőrizhetik.

 

SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉS ÉS KÖRNYEZETVÉDELEM

A fesztivál szolgáltatói és vendéglátói kötelesek a szolgáltatásuk helyén keletkezett hulladékot (eszközök, csomagolóanyagok, palackok, konyhai hulladék, étel előkészítés során keletkező hulladék, ételmaradék, mosogatólé, fáradt olaj) szelektíven (lebomló, papír, műanyag, fém, kommunális) gyűjteni, valamint a szelektív hulladékot napi rendszerességgel elhelyezni a kijelölt szelektív hulladékgyűjtő pontokon.

A szelektív hulladékgyűjtésre és környezetvédelemre vonatkozó előírások betartását a fesztivál Zöldkommandója szúrópróbaszerűen, naponta ellenőrzi.

Takarítási és környezetterhelési díj
A rendezvény végén, bontás után rendezetlenül hagyott szolgáltatói helyekre 50 000 Ft takarítási díjat számítunk fel.
A bérelt sátrakra ragasztani, matricázni tilos! A bérelt sátrakon maradt ragasztások takarítási díja 20 000 Ft.
Amennyiben a Zöldkommandó figyelmeztetése után a szolgáltató vagy vendéglátóipari egység működése továbbra sem felel meg a fesztivál szelektív hulladékgyűjtési és környezetvédelmi előírásainak, 50 000 Ft környezetterhelési díj kerül kiszámlázásra, amely a szolgáltatót a fesztivál végén megillető összegből kerül levonásra, számla kibocsátásával.
 

SZÁLLÁS A RENDEZVÉNY TERÜLETÉN

Lakókocsi hely bérlése:  https://shop.everness.hu/fesztival-szallasok

FONTOS: A mobilházak foglalása 2023. június 20-27. között érvényes, tehát azon szolgáltatók akik mobilházat bérelnek, már az építési nap éjszakájától elfoglalhatják a házaikat. UPDATE: a mobilházak elfogytak, azonban sátorozni vagy lakókocsit bérelni lehetséges.
Sátorozás: szolgáltató partnereink részére díjmentesen biztosítunk sátorozási lehetőséget kizárólag a közreműködői kemping területén. 

A kemping területén töltött éjszakák idegenforgalmi adókötelezettséggel terheltek, amelyet a helyszínen kell kifizetni. Összege 18 év felett napi bruttó 500 Ft.

Ha felkeltettük az érdeklődésedet és szeretnél részt venni a Miraculum Alkotótérben mint szolgáltató partner, akkor az alábbi linken található űrlap kitöltésével add le jelentkezésedet!
 

Miraculum Alkotótér - JELENTKEZÉSI ŰRLAP
 

Jelentkezési határidő: 2023. május 31. (szerda) éjfél

A Miraculum Alkotótérrel kapcsolatos egyéb kérdéseiddel fordulj szervezőnkhöz bizalommal:

Czombos Kristóf
+36-70-387-4334
czombos.kristof.everness@gmail.com

 

170624-vank-everness-102-1512.jpg