SZOLGÁLTATÓI INFORMÁCIÓK ÉS JELENTKEZÉS

 

2024-ban is várjuk azon partnerek és szolgáltatók jelentkezését, akik lehetőséget adnak vendégeinknek arra, hogy a jól bevált eszközök mellett olyan új technikákkal, módszerekkel, termékekkel ismerkedhessenek meg, amelyek hozzájárulnak  az egészséges életmód, az önfejlesztés, a feltöltődés, és a külső-belső harmónia megteremtéséhez.
 

                    

A rendezvény időpontja: 2024. június 25. - július 1.
Kapunyitás: június 25. (kedd) 12.00 óra
Zárás: július 1. (hétfő) 12.00 óra
Építési nap: június 24. (hétfő)
Bontás: július 1. (hétfő) 12.00 órától

A helyszín pontos címe: Siocamping
8600 Siófok-Sóstó, Pusztatorony tér 1.
https://siocamp.com

 

Várható résztvevői létszám: napi 4000 fő
Szervező: InSpiral Event Kft.
1031 Budapest, Nánási út 39.
Ügyvezető: Háger-Veress Ákos

Elérhetőségek:
E-mail: info@everness.hu
Web
Facebook

 

 

EVERNESS FESZTIVÁL 2024 SZOLGÁLTATÓI RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

 

NYITVATARTÁS 

Június 25. (kedd) 12.00 óra és július 1. (hétfő) 12.00 óra között.

Szolgáltatói és workshopratneri kitelepülés is csak a rendezvény teljes nyitvatartási idejére lehetséges.

A rendezvény programjai és egyedi dinamikája alapján a napi nyitvatartási idő az I-es szolgáltatói zónában (Korzó) 10:00-22:00, a II-es szolgáltatói zónában 10:00-19:00 óra között kötelező. Ennél korábban és később (reggel 7:00 és este 23:00 óra között) is van lehetőség a nyitvatartásra, amennyiben a nyújtott szolgáltatás (pl. hangos zene, hangosított előadás) nem zavarja a vendégek nyugalmát.

 

ZAJ ÉS HANGRENDELET

Reggel 7:00 és 9:00 között a CSENDES ÓRÁK időszakát tartjuk a fesztivál teljes területén.

E két óra alatt meditációs, hangfürdős foglalkozások tarthatóak, azonban tilos bárminemű hangoskodás, vagy hangosítás használata.
A nagy hanggal járó terápiák, workshopok, erősen kihangosított beszéd, hangos zene vagy hangszeres zenélés csak 18:00 és 21:00 között engedélyezett.
24:00 óra után hatóságilag TILOS a hangos tevékenység! A fesztivál ideje alatt a szervezők egy külön erre a feladatra kijelölt csapata (szükséges eszközökkel) ellenőrzi az összes helyszín hangerejét és amennyiben az túl hangos, úgy azt jelezni fogják a kapcsolattartó vagy helyszínfelelős felé.

 

ÉPÍTÉS, BONTÁS

Építési nap (szolgáltatói sátor telepítése, berendezése, dekorálása): június 24. (hétfő) 9:00 - 21:00 óra között lehetséges.
Zárás (szolgáltatói sátor, berendezések, dekoráció bontása): július 1. (hétfő) 12.00 órától kezdődik.

 

AUTÓ- ÉS TEHERFORGALOM

A rendezvény ideje alatt a rendezvény területén az autós- és teherforgalom a szolgáltatóknak, workshop partnereknek TILOS (nem engedélyezett). Személygépkocsival behajtani az építés és a bontás ideje alatt behajtási engedéllyel lehetséges (kizárólag az előre leadott rendszám alapján). Parkolás a rendezvény területén belül 1 db személygépjármű számára a saját bérelt parcella területén ingyenes (a parcella kiválasztáskor ezt is érdemes figyelembe venni). Amennyiben a szolgáltató installációja ezt nem engedi meg, úgy a parkolás a Fesztivál területén belül (egy gépjárműre) DÍJKÖTELES, amelynek összege 20.000 Ft (+Áfa). A gépjárművel a Rendezvény ideje alatt a közlekedés szigorúan tilos.

 

A SZOLGÁLTATÓI ÉS ÁRUSÍTÓI KITELEPÜLÉS FELTÉTELEI

Árusítóhely
Minimum 3 méter széles utcafront, ahol a termékek helyszíni értékesítése, és/vagy bemutatása történik.
Hangosítás nem, halk zene használata engedélyezett, előadás tartása tilos

Egyéni kezelőhely
Minimum 3 méter széles utcafront, ahol a végezhető szolgáltatások: masszázs, egyéb egyéni terápiák, kezelések, hennázás, elemzések.
Hangosítás nem, halk zene használata engedélyezett, előadás tartása tilos.

A fedett, időjárásálló, biztonságtechnikai előírásoknak megfelelő rendezvénysátor állítása/bérlése során műbizonylat vagy felelősségvállalási nyilatkozat megléte kötelező. Amennyiben az eszközt a Szervező adja bérbe, úgy azok rendelkeznek a szükséges műbizonylattal, saját sátor esetén a Szolgáltató felelőssége ennek beszerzése.
A jelentkezés csak akkor tekinthető elfogadottnak, ha a Szolgáltató a teljes részvételi díjat (területbérlés, bérletek és bérelt eszközök) számla ellenében kifizette.

 

A WORKSHOP SÁTORRAL TÖRTÉNŐ KITELEPÜLÉS RÉSZLETES FELTÉTELEI

5x5 méter (minimum 25 m2) vagy nagyobb méretű helyen előre - a rendezvény honlapján és applikációjában - meghirdetett  programmal, előadással vagy szolgáltatásokkal történő kitelepülés. Hangosításra van lehetőség (ennek maximális erőssége nem haladhatja meg a XXX decibelt), azonban a használni kívánt eszközök kapcsán a hangerő és áramfogyasztás tekintetében  a Szervező szakembereinek jóváhagyása szükséges.

A minimum 25 m2, fedett, időjárásálló, biztonságtechnikai előírásoknak megfelelő rendezvénysátor állítása/bérlése során műbizonylat vagy felelősségvállalási nyilatkozat megléte kötelező. Amennyiben az eszközt a Szervező adja bérbe, úgy azok rendelkeznek a szükséges műbizonylattal, saját sátor esetén a Partner felelőssége ennek beszerzése.

A Workshop partnereknél a jelentkezési lap kitöltését követően, kétlépcsős elbírálási folyamat következik. Először a bemutatkozó leírás alapján a Programigazgató és a Kereskedelmi vezető elbírálja, hogy a bemutatkozás alapján illik-e a Rendezvény koncepciójába. Amennyiben a válasz igen, a Workshop partner teljes és részletes programbontásának (előadók bemutatkozása, fotói, részletes program) leadási határideje 30 naptári nap, de legkésőbb 2024. április 30.
Ezzel párhuzamosan kerülnek megbeszélésre a megjelenés feltételei (pl: melyik parcellán lesz a partner) és a számlázás is. A jelentkezés csak abban az esetben tekinthető véglegesnek, ha a teljes részvételi díj (területbérlés, bérletek és bérelt eszközök) számla ellenében kifizetésre került.


A SZOLGÁLTATÓI ÉS WORKSHOP PARTNERI KITELEPÜLÉS DÍJA

A terület bérleti díjának alapja a teljes parcella, ami vagy használható kitelepülésre, vagy bizonyos rész lekeríthető akár backstage-ként. Így lehetőség van arra, hogy lakósátor épüljön vagy a Partner gépkocsival parkoljon (ebben az esetben csak a Rendezvény végén, a bontás megkezdés után tudják elhagyni a területet). Ennek feltétele, hogy a backstage legyen jól elhatárolható az árusító, szolgáltató, előadói tértől, az utcafrontról ne lehessen belátni.

Célunk egy olyan éjszakai kivilágított sétáló utca, “Korzó” kialakítása (I-es zóna), ahol a vendégek késő estig élvezhetik a kivilágított terület szépségeit. Azok a Szolgáltatók, akik ezen a Korzón kapnak helyet vállalják, hogy a Rendezvény minden napján 22:00-ig nyitva tartanak.

Ennek a területnek (I-es zóna) a bérleti díja 4.700 Ft/négyzetméter, azaz egy 25 négyzetméteres parcella bérleti díja 117.500 Ft.
A többi terület (II-es zóna) bérleti díja 3.850 Ft/négyzetméter, azaz azaz egy 25 négyzetméteres parcella bérleti díja  96.250 Ft.

Az I-es zóna forgalmas és hangos útszakasz, így Workshop partnereink csak a II-es zónában tudnak parcellát bérelni. Ennek bérleti díja 5.400 Ft/négyzetméter,  azaz egy 30 m2 parcella bérleti díja 162.000 Ft. 

A 2024. február 29-ig beérkezett kitelepülési díjakra 10% kezdvezményt biztosítunk.

 

A fenti árak NEM tartalmazzák a bérelni kívánt eszközök (pl. sátor, padozat, sörpadszett) bérleti díját, valamint a rendezvényre érvényes szolgáltatói bérletek árát.

A szolgáltató helyek bérleti díjai az alábbiakat tartalmazzák:

- bérelni kívánt terület használata, amelyre saját vagy bérelt sátor/stand/jurta állítható fel,

- 1 db 230V-os áramvételezési lehetőség, a helyszíntől maximum 20 m-re,
(Az erre csatlakozó hosszabbítónak legalább IP44-esnek kell lennie, az összes a Szolgáltató által használt egyéb elosztónak és hosszabbítónak kültérinek kell lennie. A lámpák, egyéb elektronikai eszközök megfelelő biztonságáért a Szolgáltató felelős. Amennyiben a Szolgáltató nem a szabványoknak megfelelő vagy nem megfelelő állapotú eszközt használ, úgy a Szervező felszólíthatja az eszköz használatának befejezésére. Amennyiben a felszólításnak nem tesz eleget, úgy az áramellátását a Szervező szüneteltetheti. Abban az esetben, ha nem megfelelő állapotú eszközök miatt a Rendezvénynek vagy harmadik félnek kára keletkezik, úgy az eszköz tulajdonosa köteles a kárt teljeskörűen megtéríteni.)

- díjmentes sátorozási lehetőség a kijelölt sátorozási területen.

A Szolgáltató bérelt területe átvételkor 30.000 Ft Hulladékgazdálkodási letéti díjat köteles fizetni, amely teljes egészében visszajár, amennyiben a terület tisztán (szemét és hulladék nélkül), rendezett állapotban kerül visszaadásra a Szervező részére. 

 

BÉRELHETŐ ESZKÖZÖK

3x3 sátor: 55.000 Ft + ÁFA
6x3 sátor: 95.000 Ft + ÁFA
5x5 sátor: 175.000 Ft + ÁFA
5x10 sátor: 350.000 Ft + ÁFA (2db 5x5-ös összefűzve)
10x10 sátor: 500.000 Ft + ÁFA
5x5 padozat (fa padló): 125.000 Ft + ÁFA
5x10 padozat (fa padló): 250.000 Ft + ÁFA
10x10 padozat (fa padló): 400.000 Ft + ÁFA
Sörpad szett (2 db sörpad + 1 db sörasztal): 7.800 Ft + ÁFA / szett
(Az árak tartalmazzák az oda- és visszaszállítás, valamint a felépítés és lebontás költségét is.) 

 

SZOLGÁLTATÓI BELÉPŐ A SZEMÉLYZET RÉSZÉRE

A szolgáltatói heti bérlet ára 42.000 Ft/fő, ami a Rendezvény teljes idejére (építés és bontási napot is beleértve) érvényes. A bérletek maximális száma a kitelepülés méretének függvényében:

3 méter széles front: 2 db kedvezményes heti bérlet (maximálisan)
4-6 méter széles front: 4 db kedvezményes heti bérlet (maximálisan)
7 méter széles fronttól egyedi megállapodás szerint 

 A kisméretű kitelepüléssel (5x5 méter) érkező workshop partnerek maximálisan megvásárolható kedvezményes bérleteinek száma 6 db. Ennél nagyobb kitelepülés esetén minden esetben egyedi megállapodás történik.
A karszalagok NEM átruházhatóak, ezért kérjük, olyan személyzetet válassz, aki a Fesztivál teljes ideje alatt segítségedre lesz.

 

 

A TEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ENGEDÉLYEK

A rendezvényre való kitelepüléshez rendelkezni kell a saját tevékenységi körnek megfelelő érvényes kereskedelmi, szolgáltatói engedélyekkel, illetve végzettségeket igazoló dokumentumokkal, mert azokat az illetékes hatóságok (pl. NAV, NÉBIH, helyi önkormányzat) ellenőrizhetik.

A csak szolgáltatást végző vállalkozásoknak (egyéni kezelés, masszázs, henna, stb.) nincs bejelentési kötelezettségük.
A kereskedők (árusok) számára, a bejelentés módja továbbra is változatlan. A gazdasági társaságok kizárólag elektronikusan, a cégkapun keresztül tudják bejelenteni, míg az egyéni vállalkozók ügyfélfogadási időben személyesen, postán, vagy elektronikusan szintén ügyfélkapun keresztül.

A bejelentésköteles kereskedelmi tevékenységeket a "210/2009.(IX.29.) kormányrendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről” szóló jogszabály határozza meg.
Kereskedelmi tevékenység helyi önkormányzatnál történő bejelentése kizárólag elektronikus úton  lehetséges.
Hivatali kapu neve és KRID azonosítója: SIOFOKHGYO 352510741
NAV Eljárási illetékhez kapcsolódó befizetések bevételi számla: HU97100320000107606400000000


Bővebb felvilágosítás:

Siófok Város Önkormányzata
8600 Siófok, Fő tér 1.
Hatósági osztály: +36 84 504 120

 

ŐRZÉS, BIZTONSÁGI SZOLGÁLAT

A rendezvény teljes területét őrző-védő szolgálat biztosítja. Emellett kérjük, hogy Partnereink gondoskodjanak értékeik és árukészletük biztonságos tárolásáról. A rendezvény területén őrizetlenül hagyott értékekért a Szervező nem vállal felelősséget.

 

 SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉS ÉS KÖRNYEZETVÉDELEM

A Rendezvény szolgáltatói kötelesek a szolgáltatásuk helyén keletkezett hulladékot (eszközök, csomagolóanyagok, stb.) szelektíven gyűjteni (lebomló, papír, műanyag, fém, kommunális), valamint a szelektív hulladékot napi rendszerességgel elhelyezni a kijelölt szelektív hulladékgyűjtő pontokon.

Minden szolgáltató és Workshop partner köteles a bérelt területét tisztán tartani, a bontás után tisztán átadni. A szelektív hulladékgyűjtésre és környezetvédelemre vonatkozó előírások betartását a Rendezvény Zöldkommandója szúrópróbaszerűen, naponta ellenőrzi.

Takarítási és környezetterhelési díj:

A bérelt sátrakra ragasztani, matricázni tilos! A bérelt sátrakon maradt ragasztások takarítási díja 25.000 Ft.
Amennyiben a Zöldkommandó figyelmeztetése után a Szolgáltató vagy Vendéglátóipari egység működése továbbra sem felel meg a Rendezvény szelektív hulladékgyűjtési és környezetvédelmi előírásainak, 100.000 Ft környezetterhelési díj kerül kiszámlázásra.

 

FIZETŐRENDSZER ÉS ELSZÁMOLÁS

A Rendezvényen készpénzmentes fizetési rendszer (fesztiválkártya és POS terminál) működik, amelynek használata minden kereskedelmi tevékenységet folytató szolgáltatónak kötelező.
Készpénz és egyéb készpénz-helyettesítő fizetési eszköz, utalvány elfogadása szigorúan TILOS.
A jelentkezés elfogadása után a Fesztivál Szervezője a Jelentkező (Szolgáltató vagy Workshop partner) céges adatait továbbítja a készpénzmentes fizetést biztosító cég részére ahol elkészítik az elektronikus háromoldalú szerződést. Ennek (online) aláírása elengedhetetlen feltétele annak, hogy a szolgáltató fizetős tevékenységet vagy szolgáltatást tudjon végezni. A szerződéskötés díja 5.000 Ft + Áfa, amely automatikusan kerül levonásra a Rendezvény után, a Szolgáltató bevételének kiutalásakor.
A POS terminál használatáról a Rendezvény kezdete előtt (a terminál átvételekor a helyszínen) a terminál üzemeltetője oktatást tart, és folyamatos támogatást biztosít a rendezvény ideje alatt is. Az oktatáson való részvétel a terminált kezelő személyzet valamennyi tagja részére kötelező.
A rendszerhasználati díj a bruttó bevétel 5,5%-a, amely automatikusan kerül levonásra az elszámolás során. A terminálon befolyt (5,5%-kal csökkentett) bevétel kifizetésére a rendezvényt követő 10 napon belül kerül sor átutalással, a Szolgáltató által jelentkezéskor megadott bankszámlaszámra.
A magyarországi érvényes kereskedelmi jogszabályok betartása (pl. nyugtaadás) kötelező, ezt az illetékes hatóságok ellenőrizhetik. Ennek betartása a szolgáltató felelőssége.

 

SZÁLLÁS A RENDEZVÉNY TERÜLETÉN

Azok a  partnerek, akik a Rendezvény területén bérelnek szállást, az építési napon elfoglalhatják a szállásukat.
Sátorozás: szolgáltató partnereink részére díjmentesen biztosítunk sátorozási lehetőséget kizárólag a közreműködői kemping területén.


Ha felkeltettük az érdeklődésedet és szívesen együttműködnél velünk,
akkor az alábbi linken található űrlap kitöltésével add le szolgáltatói jelentkezésedet:
 

SZOLGÁLTATÓI JELENTKEZÉSI LAP


A beérkezett jelentkezések elbírálása folyamatosan történik. A jelentkezés elbírálásának eredményéről, valamint minden további információról és teendőről e-mail-ben értesítünk.
Kérjük, hogy a kommunikáció átláthatósága és tervezhetősége érdekében írásban tartsuk a kapcsolatot, így megállapodás részletei minden résztvevő számára pontosan nyomon követhetőek lesznek.


Az itt nem talált információkkal kapcsolatban keresd CZOMBOS Kristóf kereskedelmi vezetőt:
szolgaltatok@everness.hu