ÉNmárka és ami mögötte van - előadás

  • Mi a márka fogalma és mi a különbség a termék vagy egy cég márkája és a saját márkánk között?
  • Mik a saját márka elemei és hogyan lehet ezeket felépíteni?
  • Miért szeretnénk, avagy miért félünk megmutatni? A félelmeink honnan jönnek? Miért bújunk el márkák (emberek) mögé?
  • A félelmek ellenére miért fontos, hogy megmutassuk?
  • Hogyan lehet jól, számunkra is komfortos módon felépíteni?
  • Hogy mutassuk meg? Milyen eszközökkel?

Az énmárka történelmi példái régre nyúlnak vissza, ám felépítésével és vállalásával kapcsolatos kulturális különbségei még ma is hangsúlyosak. A nyugati társadalmak fogalmi körébe természetes módon beletartozik, ám önbecsülésünk, generációnként eltérő írott és íratlan szabályaink sok tekintetben más-más megélését adnak vele kapcsolatban.

Az előadásban a fenti kérdések kibontásán túl beszélek saját énmárkám építésének hosszú útjáról, lépcsőiről, valamint az általam mentorált és támogatott vezetők és nők saját sztorijairól. Az interaktivitásra buzdító téma arra sarkall, hogy résztvevőként átgondold és akár meg is oszd, hogy mik a Te témával kapcsolatos pozitív és negatív megéléseid, és a rendelkezésre álló időkeret erejéig kérdezz-felelek nyújt lehetőséget arra, hogy a témát akár konkrét kérdések mentén közösen elemezzük is.